Hvad får vores kunder for pengene?

Her er eksempler på nogle af de virksomheder som har skulle bruge hjælp til deres online markedsføring

Strategi- og produktionsdag PINEWOOD

Vi blev kontaktet af virksomheden Nordic Artemis, som ønskede hjælp til markedsføring af deres tøjmærke Pinewood. Virksomheden havde en del følgere på de sociale medier, men ikke nok opslag, så målet for dem var at få produceret så mange opslag som muligt, for at holde gang i deres feed.

Herunder kan du se hvad dagene blev brugt på.

Strategidag:

  • Afklaring af virksomhedens brand, tone og behov
  • Planlægning af indhold der understøttede forhandlerleddet
  • Finde frem til de relevante produkter der skulle markedsføres først ift. marked, sæson, popularitet og evt. mangel på materiale
  • Finde de letteste og lavthængende frugter ift. hvad der var producerbart
  • Sortere mængden af opslag i A B C hold så vi vidste hvad der skulle produceres først
  • Forventningsafstemme med kunden ift. mængde, hyppighed og indhold

Produktionsdag

  • Produktbilleder i miljø, samt små videoer der fremviste specielle features på div. produkter
  • Opsætning af Buffer konto til planlægning af opslag
  • Redigering og klipning af billeder og videoer
  • Content til opslag

I sidste ende, havde vi produceret

  • 30 Organiske opslag på Pinewoods Facebook

  • 32 Organiske opslag på Pinewoods Instagram

  • 17 Organiske opslag på Nordic Artemis Facebook

Strategi- og produktionsdag TRYGHEDSKURSER

Tryghedskurser er en relativt nyopstartet virksomhed, som havde brug for hjælp til at få gang i de sociale medier, og derved få flere følgere, i modsætning til Pinewood, som havde mange følgere men intet content.

Tryghedskurser valgte at tilkøbe endnu en produktionsdag, så vi kunne få planlagt opslag langt ud i fremtiden, hvilket vi fik mulighed for, da der allerede var billeder og andet grafisk materiale vi kunne bruge.

Dagene med Tryghedskurser så derfor således ud:

Strategidag:

  • Specificering af målgrupperne på de forskellige platforme
  • Specificering af brand, tone og behov
  • Planlægning af indhold der skaber brand awareness
  • Planlægning af content der er målrettet de specifikke målgrupper på de forskellige platforme

Produktionsdag x2

  • Opsætning af Buffer konto
  • Planlægning af opslag/design
  • Produktion af statement-opslag

I sidste ende, havde vi produceret

  • 65 Organiske opslag på Tryghedskursers Facebook

  • 64 Organiske opslag på Tryghedskursers Instagram

  • 32 Organiske opslag på ejerens personlige LinkedIn

Hvad sker der efter strategi og produktionsdagen?

Når vi går ud af døren efter produktionsdagen slipper vi opgaven, hvorefter at du automatisk er synlig de næste mange måneder, med organiske opslag på tværs alle de relevante konti du har. Din eneste opgave er, at besvare de kunder som måtte skrive til jer på jeres sociale medier, da vi ikke varetager administrationen. Det gør vi ikke, fordi størstedelen af de henvendelser som kommer, kun kan besvares af dem som alligevel arbejder i din forretning – fx om en vare er på lager, detaljer om produkter og ydelser osv.